70 år kalas

Ja, det var det trevligaste 70 års kalas jag vart på, mycket trevligt folk och levande musik.
Jag orkar  inte bertta i detalj: men vi säger några nyckelord:
välkomsbål
sitta på bryggan
blåsa
åka på drinken
08:or
hundar
mat
sprit
moa blir lite mer social efter nån drink
moa fick tjipling och anlitar niklas som personlig bartender
white russian drinkar
cykla på bilbos cykel i mörkret väldigt kalas i kolan
Sitta på lofet och sjunga, niklas på gitarr
Vända pannkakor
Niklas = as dålig på vända pannkakor, vi rammlar i diket (ont i ryggen idag)
Moa Niklas och Romeo sitter och snackar
Moa går över till vatten
Moa börjar nycktra till
Har trevligt med folket i stugan
Romeos pappa kommer och hämtar han och skäller ut Niklas (Romeo är 16 och får inte dricka öl)
Karin kommer och snackar en stund och sen följer Niklas med henne hem
Moa dricker lite mer vatten
Moa går och lägger sig
Vaknar av allehanda hundar och örhöngen i sängen
Moa har ont i huvet och är törstig
Moa kör bilen hem till alfta ( lite bakis)

Här kommer några bilder från festen
image36
Födelsedags barnet ÅKE
image37
Niklas lirar lite gitarr för oss
image38
Romeo, Åke och lite spelmänn på våran flytbrygga DRINKEN
image39
Jag och mamma i blåsten
image40
Här sitter vi och dricker lite och lyssnar på underhållningen

VÄLDIGT ROLIG KVÄLL MÅSTE JAG SÄGA

Kommentarer
Postat av: Carina


Hur "kalas i kolan" var du igentligen ??

2007-08-26 @ 20:59:35
URL: http://goldiesmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0