BIO

Igår så var jag på bio med frida och sander, vi såg den nya harry potter filmen, den var väldigt bra faktiskt, och lite läskig. Det var trevligt att bara gå på bio, det var flerra år sen jag var på bio sist, så det var roligt att få sitta i dom där stolarna igen och titta på den gigantiska bio duken.
image34


Idag är ett annat kapitel, har bara snurrat runt som ett frågetecken????
Det visade sig att det var krångligare än vad jag trodde att få läsa naturkunskap B (vilket jag behöver för att komma in på högskolan sen). För det första så fanns den inte som inviduellt val (där jag hade valt matte C, vill inte alls ha det nu). så jag tvungen att välja natur B som en utökad kurs. Men för att det skulle funka var jag tvungen att läsa med samhälls 2:orna, och dom har redan läst första delen på kursen, så jag läser andra delen med dom nu då, så får jag läsa första delen med samhälls ettorna i vår (jag vet, det låter jätte invecklat alltihop), så jag läser kursen baklänges med två olika klasser helt enkelt. Men så skulle jag få naturtimmarna att stämma med mitt schema så inte jag missa några av mina viktiga lektioner, tisdagstimmen låg redan på våran "sy-dag" så där var det lugnt att gå ifrån (jag måste offra sy-timmarna för att läsa natur B). Men på onsdagen var det värre, där skulle jag missa samhällskunskapen. Så då gick jag upp till schema läggaren och undra om jag inte kunde byta plats på en sy-lektion med samhälls-lektionen, och efter lite om och men så gick väl det bra, så då fick hela klassen ett nytt schema för att jag ska kunna läsa det jag vill.
Så redan idag så var jag på min första natur lektion, lite tråkigt att sitta själv och inte ha nån att prata med, man känner ju ingen av samhällstvåorna, men det går bra ändå.
Men nu kommer nästa frågetecken?????
jag står ju fortfarande kvar på matte c på inviduellt val, så det måste jag få bort, och jag undrar om jag får lägga naturen där istället, lr om jag måste välja nått annat, för då flyttar jag över UF (ungt företagande) till inviduella, och så får jag hitta på nått annat som projektarbetet där jag nu har UF. Detta är nått jag får lösa imorn.

Fortsättning följer................................................
image33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0