ONSDAG

Idag åkte jag mamma och elias till gävle, snurra runt på cityfesten en sväng, sen hitta jag DEN tröjan på indiska, som jag trånat efter några veckor, ett senaps gult bälte på HM, och en tunika på ginatricot. fika och åt gott gjorde vi å!!

Blir inget leksand, lilla fi är sjuk, och igentligen så är jag det å, det var nog helt enkelt inte meningen att vi skulle iväg!




Det var lustig ändå, att jag fastna så hemskt för dig, med din lilla uppåtlugg och sneda tand, men du var så otroligt fin den där dagen, den där demokratidagen på skolan. Lustigt nog så var du där med 7 stycken fordonare till, inte visste jag att ni var så engagerade ;)
Martin sa att du såg så ful ut med din kaffekopp, men jag klämde ur mig att du såg söt ut, trodde inte att du hörde, men det gjorde du. Sen åkte vi i den där hissen som stannar om man kommer över den röda linjen, vi var kanske 4 stycken i hissen, men jag minns bara dig, jag såg bara dig, vi skrattade när du stampa på linjen så vi hoppa till när hissen stanna. jag minns att jossan var hos mig den dagen på elevhemmet, och att jag berättade om dig för henne.
Jag minns inte ens om vi riktigt pratade med varann den där demokratidagen, jag vet att jag snackade med er "fordonare", MEN INTE OM VI SA NÅTT TILL VARANN? Jag minns bara hur jag såg på dig, och trodde att jag ver helt ointressant och osynlig för dig, att du spela i en allt för hög liga för mig. Konstigt nog trodde du det samma om mig.

Sen så är det inte en allt för lång eller komplicerad historia innnan det blev vi!
image22

Kommentarer
Postat av: Carina

turr-turr duvor

2007-08-09 @ 00:35:25
URL: http://goldiesmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0