SOL!!!!!!

JAAA!!!!!! Äntligen kom det riktigt stek sommar väder, fan vad härligt!
Fast som vanligt jobba jag till fyra, kunde inte bada efter jobbet för jag har fått urinvägsinfektion (uscha) och mår dåligt av pencelinen. men iaf!!! Jag och Tina släpa ner en tant och en gubbe på byn idag, tina köpte mjukglass åt tanten, och jag köpte en glasstrut, en triss´lott och expressen åt gubben, sen gjorde vi Ranghilds och hämtade ut allehanda mediciner åt en massa gammlingar på apoteket. Våra offer som vi körde i rullstol tyckte att det var jätte roligt att komma ner på byn, men att det var lite väl varmt, (vad tror du då att det är att skjuta på en tung människa i rullstol!!!).

När jag kom hem så var det bara pappa hemma, elias och mamma och skräpet hade dragit till marsa på solsemester :/
Men jag och lilla pappsen drog till maxim och åt som hämd att vi måste va hemma och jobba!!!

Och imorn har man en sån där rolig delad tur, först jobba förmiddag, åka hem i tre timmar och sen jobba kväll, men det går nog bra!


ser framimot leksand sommarland på torsdag!!!! inget ska stoppa mig!! även om jag kissar rakblad och blod för urinvägsinfektionen, eller svimmar och spyr av pencelinen, så Leksand here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0