tiden kommer ikapp oss

fan på måndag börjar skolan, sommarlovet måste ha gått på speed i år, kan inte fatta att jag har jobbat 8 veckor, snart gjort klar min intensivkurs och ska göra mig skolklar!!!! Måste rycka upp mig med kultur och stilhistorian å, har bara kommit till antiken, det vill säga ingenvart med tanke på hur många epoker det är.

Och ingen sovmorgon får man nångång heller, kanske i helgen då.




Var lite busig igår, var på station i bollnäs och vänta på bussen hem, men det var 40 minuter kvar innan den gick, och så rulla tåget till ljusdal in på perongen, jag blev jätte spontan och slet upp busstabellen för att kolla bussarna från ljusdal, om det var nån som skulle passa till min körlektion idag. och jag hitta en jätte bra buss. Och vips så satt jag på tåget, det börja rulla, jag kom och tänka på att jag hade fel väska med mig, ingen nyklar lr nånting. Och anders telefon går inte och ringa till, men jag ´höll tummarna hela vägen till ljusdal att anders skulle vara hemma. jag plinga på, och öppnar gör (till min lättnad) en mysgris (även kallad anders). Han såg mäkta förvånad ut! kom helt oanmäld, men han blev glad, har ju inte sett varann på typ 2 veckor, det märktes att han saknat mig, han krama mig så hårt och ville inte släppa mig, så där stog vi i dörröppningen. Vi gick ut och åt lite kebab och bara myste av att va med varann igen, min älskade lilla gogris! (och jag är inte alls nått mysmongo!).
Tyvärr var jag tvungen att lämna han medan han sov klockan nio i morse och ta bussen till bollnäs och köra bil. Idag så avsluta vi körningen på station precis i tid att min buss går, så jag hann inte få nå fler spontana ideér. Tur det!
För jag pila över till min sara  och kolla lite på film och snacka en sväng, trevligt värre, längesen jag va med goungen!
Men nu måste jag gå ner och koka lite ris innan mamma kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0