söderhamn

japp, idag så åkte jag och mami till söderhamn för mami ville ha en ny matta,
men så fick mami ont i huvet (migrän???) precis innan vi skulle åka, men då var det ju tur att lilla mosis fått körkort så hon kunde köra mami till söderhamn, och ja, vi var ända in till stan till en början, och självklart så kärar jag ner mig i en sån fin liten kjol å en trevlig affär vid namn randiga rutan, namnet är ju lite halv B:igt, men rackarns vilka snygga paltor dom hade där, på en provdocka alldels vid ingången hitta jag min ögonsten, en grå ullkjol med hög midja och hängslen.......sååååå fin.....prova det sista exemplaret och den satt så fint, så mami gav den till mig i julklapp, inslagen och fint!

sen var vi in till kappahl och så prova mami halva butiekn och hitta till slut en fin jultunika!

sen åt vi

sen lyckades jag köra ut ur den där helt obegripliga staden och hamna till slut på E-centers parkering

in på Ö&B och storhandla mattor och julklappar, sen in på inter sport och handla lite pingisnät och innebandyklubba till liten bror, sen så insåg vi att allt hade stängt utom coop forum, så vi gick in dit och skulle handla cd-skivor, vi hitta 1 av 2, och så hitta vi fler STORA julklappar.

sen var vi bara tvungen och fika lite innan mami körde bilen hem eftersom hon mådde bättre och jag var så trött.

Sen blev det stor paketinslagnings-cup när vi kom hem nästan bara STORA paket, för det är ju roligast att öppna!!!

Imorn så blir det järvsö och stenegård och frysa tårna av sig på ännu en julmarknad, jippi :(

Men så kommer Anders min lilla toffelgris hem imorn oxå :D wiiii

Sen så kommer måndagen igen, tror faktiskt att det bliren bättre vecka än vad den här har varit, det har inte alls kännts så kul i skolan den här veckan, till och med ett par tårar kom fram, då är det tur att man inte är själv när man kommer hem från skolan, utan har en gosgris att mysa med få en på bättre tankar, men i fredags så tyckte jag att det kändes bättre i skolan, så därför ser jag framimot nästa vecka.
Jag undrar bara om dom som gör mig så ledsen vet om att dom gör det, om dom gör det med flit lr inte alls tänker på vad dom gör?

Men ha en bra lördagkväll gott folk!
image131

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0