vilken kväll!

Jäklans vilken rolig onsdagskväll jag hade med mina go-sara med flera!!!
Kvällen började med att jag sara och hennes storebror andreas åkte till framnäs i bollnäs och börja förfesta med två av saras kompisar, trevlans!

Sen blev det taxi ner till station där vi mötte upp några fler som kom med tåget.
Och in på tranan, där det inte fanns många själar, men det gjorde inget, för vårat gäng gick inte av för hackor!
vi pimpla nån drink så där lite smått

sen när jag följde med janna ut för hon skulle röka (jag röker inte) så hitta vi först på ett par engelsmän och sen ett par spiontjejer, dessa pojkar och flickor stötte vi på många många gånger under kvällen!

Andreas blev förtjust i en den blonda spionen (hanna), så jag presenterade dom för varann, som hittat :D

Och sen så hitta jag på en annan Anderas som tydligen var från alfta och gått en årskurs över mig och sara, men vi hade ingen anning vem han va, men han visste till och med va vi hette i efternamn, ganska söt var han, men eftersom jag redan har ett toffeldjur (mmm min lilla anders <3) så fick sara ta han, så båda syskonen rahm fick ragga och strula. Så jag och Linnea (den andra spionen) blev lixom över och bilda eget par och dansa tryckare till peter jöbacks halleluja när det var sista låten!

Sen hade så hade jag avbeställt mami som skulle hämta oss kl ett, för spionerna skulle ha med oss på efterfest!

Så vi stappla iväg till ett av dom stora vita husen vid kyrkogården och knalla upp till en jätte mysig takvåning, där det rådde nån slags kräft-religion :S (fråga mig inte).
Det var iaf inte nån röjig efterfest, det var mer - ta en soffa lr en madrass och sov om ni vill!
Men det gick ju inte och sova där, först så tjata dom som bodde där i om där jävla kräftan, och sen när dom slutade så började linnea spela synt i en timme.

Men vid halv sex på morgonen fick jag och sara nog, så vi sparka upp anderas och så gick vi in mot stan igen och tog bussen hem till alfta klockan sex!

Nått som måste understrykas är att jag hade haft mina ny skit snygga klackskor på mig hela kvällen, och den klacken var inte nådig, så jag har fortfarande ont i fötterna!!!!

Men det är lugnt i särklass den roligaste utekvällen/natten jag nånsin haft!
Och jäklar vad jag prata mycket engelska den kvällen, jag förklara hur man rita mönster och sydde kläder, orden bara rammla ur mun på mig (man kanske skulle vart alkoholpåverkad på engelska lektionerna oxå? då hade man nog fått bättre betyg!). Och dom där britterna såg verkligen ut som den typiska engelsmannnen!

Och jag har nog aldrig sett så lite folk på tranan och ändå har jag aldrig haft så himla roligt där!

Jag säger bara: Tack sara och anderas för en underbar kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0