Semester

ooo jaaa, har haft semester i 3½ dag nu, väldigt välbehövd och skön sådan. åkte upp till ljusdal i tisdags direkt efter jobbet, svira om och va nån timme med anders, sen så var vi och hämta ut mitt paket med kläder och joll på prix och hämta upp hanni på vägen, vi provade lite kläder, sen stråla vi samman med en tuffsig sofie ;), men hon snoffsa till sig och vi drog ner till jons-parken och satt under klätterställningen för det regnade, kollade in totalfestival!

sen blev vi hungriga.....

och gud vad gott det skulle va med pizza, så vi ringde anders och så åt vi alla fyra lite pizza, sen gick vi tebax till jonsparken och betalade in oss. satt där och lyssnade på dålig musik ochträffade på lite ljusdalingar.
totalfestival sög, men det var så roligt att va med sofie och hanna, jag blev helt vild i mig och bara hade roligt!! skönt att va med lite polare, vi sa att vi inte skulle tappa kontakten i sommar, men vi jobbar alla tre, och när jag är ledig så finns helt plötsligt bara anders i mina tankar, lr ingen ork alls.
Men det är kul att man träffar på min lilla sara på jobbet ibalnd iaf!

Men snart bär det av till Leksand sommarland och vi ska dit, vare sig det är bra väder lr inte!!! vi måste bara dit, bil ordnar sig alltid! vi måste snacka med folk! fan det här har jag längtat till länge nu!!!






Det finns dom som säger jävla svartskalle, och ändå solar dom solarie

Det finns dom som säger jävla turkar, och ändå åker dom på solsemester till turkiet

Det finns dom som är dumma i huvet, och det är nassar och rassar



Kommentarer
Postat av: hannie

leksand är ju snart. och vi ska dit. ska. :D håller med om det sista. kramar

2007-07-30 @ 15:04:23
URL: http://iskillnadmotdig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0