en fjärrkontroll i handväskan

japp idag på samhällslektionen så skulle jag fiska upp en clementin ur väskan, och upptäcker till min förvåning att tv-dosan ligger där, snopet värre, jag måste ha packat ner den i väskan i morse i min förvirring, ahhaa fan vad flum!


jag har hitta DEN mobil jag vill ha, jag vet att jag har hittat mobiler jag har velat haft förr, men nyligen kom nokia ut med en ny musicexpress modell, och eftersom jag lägger mycket tungd på mp3 funktionen så verkar den här perfekt, och den var inte heller så dyr, runt 2000kr.........önskar mig den här väldigt starkt i julklapp!!!!!!
image107image108image109 GEEE MIG Nokia 5310!!!

Vill även till skopunkten och shoppa loss skor (som vanligt), har jag verkligen ekonomi åt det :S
Hittat några snygga modeller jag vill ha!!
Helt klart snyggast, och varmfodrad till på köpet! 399:-
Lite småtveksam, med 5cm klack, kanske till lite finare i vinter 399:-
Så jävla läcker och nästan lite små sofistikerad, lite för hög klack bara 249:-
MMM, lite så där rockig som jag gillar, diggar spec. dragkedjan 249:-
jag gillar den höga knäppningen runt ankeln!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0