en helt vanlig onsdag!

japp, en helt vanlig onsdag med dom vanliga ingridienserna, på naturen plocka folke fram lite olika saker, typ stetoskop, blodtrycks-pump-grej och så blocka han fram stick-i-fingret!!!!!! gaaahhhh, visst man behöver ju inte testa den, men jag kom och tänka på att jag ska ju försöka bli av med min spruträdsla, och jag har ju seriösa tankar på att börja lämna blod som en del av min terapi, och ett stick i fingret är ju igentligen en mjukstart. Och ska man bli sjuksköterska och sticka andra hela dagarna så ska man nog fan palla att ta sprutor själv tycker jag, plus att jag kanske kan komma över att det är äckligt att sticka i andra oxå. Så nästa onsdag blir det stick i fingret för moa!! ska kolla mitt blodsocker, blodgrupp och så var det nå mer. May the force be with me!!

Och så kom jag och tänka på en sak idag, hur man än gör så blir ju allt fel, man kan inte säga vad man vill för då tar folk illa upp, men om jag gör nått fel så vill ju jag att folk säger det till mig, fast jag oxå kan ta illa upp så vill jag ju innerst inne veta vad jag gör fel så jag kan bättra mig. och man ska ju kunna säga vad man tycker till sina kompisar, men det kan man ju inte, då är man ju dum och störd i huvet, men samtidigt är det ju inge bra och gå och tycka illa om personen och bygga upp ett agg, lr prata skit om den bakom ryggen. men just nu litar jag inte på nån i ljusdal förutom anders.

vad ska man igentligen göra??
hålla käften lr säga vad man tycker???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0