LÖRDAG

HItta nått namn tjofräs på morsans blogg, man ska ta bokstäverna i sitt namn och se vad man har för egenskaper, och för en gång skull så var det kanske inte så dumt att heta MOA

M. ruskigt smart.
O. as sexig, grr.
A. har dom vackraste ögonen



A. har dom vackraste ögonen

B. alla vill ha dig.

C. riktigt barnslig.

D. gillar att dansa loss.

E. jättebra på att kyssas.

F. bra personlighet och utseende.

G. skiter i vad andra tycker.

H. en gosig nallebjörn.

I. helt underbar i sängen.

J. alla avgudar dig.

K. vild och galen.

L. alla älskar dig.

M. ruskigt smart.

N. du kan behålla hemligheter.

O. as sexig, grr.

P. populär bland alla.

Q. mindre snygg..

R. helt GALEN.

S. lätt att bli kär i

T. omtänksam och bryr sig.

U. kung på att bara ta't lugnt.

V. alltid lika glad.

W. otur i kärlek.

X. inte alls duktig i skolan..

Y. bästa pojkvän/flickvän som finns.

Z. alltid redo.

Å. har en dold talang.

Ä. kan inte behålla hemligheter.

Ö. gillar att dricka/festa

I övrigt så har jag sytt på julklappar åt mina kusiner, och japp snart kommer den andra knodden ut, faster börjar känna värkar!!!! Ska fortsätta att sy imorn!
Sen så bjöd mami mig och elias på bio, solstorm,  trodde att den skulle vara bättre, men den var lite läskig där ett tag, men helt överkomlig iaf.
Och imorn ska jag baka pepparkakor och bjuda familjen på glögg. och sen så ska väl jag och pappsen ta en tur med bilen oxå.

Fan vad jag går och lägger mig tidigt nu för tiden på helgerna, men jag är ju trött, och jag är ju inte social eller är ute och festar heller. Helgerna är som att ladda batterierna för mig, även om jag har en massa att göra ibland då oxå.

dagens bild:
image120
Jag sitter i en park i tallinn sommaren -05 och mediterar lite, hade så jävla ont i fötterna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0