pepparkaksdoft och löften

Idag började sonja  och prata om att vi alla är så stressade och har mycket och göra, gullig som hon är försöker hon att hjälpa oss att nå våra mål. Så vi har börjat sätta upp veckomål, på måndagar säger man till sonja vad man ska ha åstakommit till på fredag, så skriver hon upp det, och på fredag så ska man säga till sonja om man har åstakommit dom mål man har satt upp. Jag tycker att sonjas påhitt är bra, nu lovar man ju både sonja och alla i klassen vad man ska göra.
Min vecko lista:
¤Sy dragkedja på annikas kjol
¤Komma på vad jag ska göra om med bellman på svenskan
¤Dammsuga
¤Baka pepparkakor   (har redan gjort udan den ikväll, doftar härligt i lägenheten)
¤Tvätta

 Som ni ser behöver inte allt ha med skolan att göra, eftersom man förhoppningsvis har ett liv utanför plugget oxå.

 Men nu ska jag fläta håret och hoppa ner i lopplådan och glo på tv lr läsa lite cosmo

see yaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0