stick i fingret

japp idag så gjorde jag det, hade ont i magen på väg till naturlektionen, när foke börja plocka fram allt så börja hjärtklappningarna komma, usch!!! sen satte jag mig där, vi förberedde allt, och så var det bara själva sticket kvar, jag börja få panikkänslor, sofie försökte få tag i mitt finger för attt sticka, men jag bara ryckte undan, jag börja nästan till och börja grina, men då högg hon tag och stack mig, gjorde faktiskt inte speciellt ont, men man kan inte hjälpa att man får sånna panikkänslor. Och jag som har planer på att ge blod, hur fan ska det gå!!!
Men resultatet av stick i fingret blev:
Blodsocker: 5.8
Blodvärde: 132 g/L
Blodgrupp: A (Rh-negativt)
Helt normalt enligt folke
och sen tog jag blodtrycket oxå, det hamna på 121/76

Jag verkar vara frisk iaf!!

så idag ska jag fira med en sockerkakasbit!!
image116

Kommentarer
Postat av: Carina

BRAVO!.....Sofie där fick du henne ;)

2007-11-14 @ 21:31:25
URL: http://goldiesmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0