Den 12 oktober

idag så åkte jag, sofie, hanna och frida till delsbo och handla lite secundhand, hitta ett par gubb-byxor och två stora lila glas, till den netta summan av 60 kr! bra jobbat!!!!!

Sen åkte vi upp til skolan och så knäppte media-ulf kort på oss till broschyren
image74

Sen var det kontor dax!! måste knäppa kort på det på måndag så ni får se vad lyxigt vi har det!
Sen så gick jag och klippte håret lite snajsigt, men det blir det inga bilder på dessvärre, men det blev bra iaf!

sen så införskaffa jag ett par metallic leggings, så snyggit

så kosingen har flygit idag minsann!!!

och nu sitter jag här och äter godis bara!!!

Kommentarer
Postat av: Carina

jäklars vad du hunnit med idag.
Varit på secundhand !!!! måste tala om för att göra mig avis va :/
Klippt håret ?
Blir spännande att få hem dig imorgon grynet ;)

2007-10-12 @ 23:11:38
URL: http://goldiesmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0