En onsdag

Japp, måste bara börja med att visa mina fina grejer som jag gjorde igår när jag vaknade upp från min migrän, mammsen var i full igång med tapetklister, så då ville jag oxå vad med och kladda! fast jag satte inte upp tapeter på väggarna, jag gjorde dom här istället!image103

image104
Tänk vad man kan göra med några gammla vikrkade dukar och och lite tepetlim! Blev speciellt nöjd med min brödkorg här längst ner!


Snart ska jag åka upp till ljusdal igen, ska mysa en sväg med gogubben min, sen ska man på med finstassen och gå på gala-18års-kalas, trevligt, men jag blir då nykter, och jag har faktiskt hela 3 anledningar till att va nykter oxå, det känns skönt på nå vis, och då tycker alla fyllisar att jag är tråkig, så då gör det heller ingenting att jag smiter hem en timme till mitt kära greys!!! och hoppas att kalasbarnet blir glad för min present oxå (hoppas, hoppas, hoppas). Jag fattar inte hur man kan ha en sån beslutsångest när man ska köpa present till nån, jag blir så himla osäker, men en present blev det iaf!!!

Kan inte riktigt bestämma mig om jag ska köpa den där grå väskan på åhlens lr inte, det är ju så min bra, och kostar inte så där väldans mycket, 250kr tycker jag är rimligt. Och jag hittade ju faktiskt 1000kr, och så lär jag väl ha fått en tusing till idag, kanske ska man unna sig den där väskrackarn ändå!! Det kan oxå vara så att jag har blivit väsktokig! men väskor är ju fin på sitt sätt lixom, och det är inte bara handväskor jag suktar efter, utan det är resväskor oxå, guuud vad jag kan stå och flukta resväskor länge, och jag tror att jag ska ut och resa mycket, vilket jag inte ska, men ändå!!!!

Rent allmänt så har jag bara siktet på sundsvall, ljusdal finns nästan inte för mig längre, jag tar avstånd.
Nu vill jag bara ha reda på hur man omvandlar gymnasie betygen till dom där 20 poängen!! för 0.7 på högskole provet hade jag ju inte, sjukt att man måste ha typ samma poäng på högskoleprovet för att komma in på sjuksköterska och läkarlinjen......weard!!!

Nä nu bjuder jag på en liten bild till, sen får det vara nog!
image105
Det blev en bild på farfar, och katten bono och hunden minni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0