Jag vill till nya nacksta

Jag har suttit och kollat på studentlägenheter i sundsvall, och guuud vad jag vill dit nu!!! jag har utgått från dagsläget då jag har en pojkvän som ska haka på oxå, därför valde jag att vi ska bo i nacksta (tänker lite hypotetiskt bara). Hitta rikigt fina och inte så dyra lägenheter där, och så var det nära till universitetet. Här kommer några planlösningar:
image100
image101
image102

jag gillar dom två nedersta mest, 2:orna kostar runt 4500kr och 3:an en tusing mer, fast jag hitta en precis sån där trea som kosta ca 4500kr, för det vore ju inte helt fel att bo i en trea med två balkonger!!!

Men jag har oxå kollat på ettor utifall jag får ta min eventuella resa upp till sundsvall själv :(
Då skulle jag hellre bo på campus lr så nära skolan som möjligt, men dom lyorna är förståss dyrare, kanske blir nacksta ändå för mig, det var inte så långt från skolan det heller, och jag äger ju faktiskt en cyckel!!

jag bara önskedrömmer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0