Katherine Heigl



Jag läste i min alldeles sprillans nya glamour tidning igår, och slog upp ett repotage om Katherine Heigl, jag som sällan läser kändis repotage bestämde mig för att det här måste jag bara läsa, mest bara för att hon spelar izzie stevens i mitt absoluta favvo tv-program Grey´s Anatomy, och för att jag gilla henne i filmen "på smällen".
jag måste få citera Katherine Heigl efter att hon var tvungen att gå ner 5kg inför filmen "på smällen":

"Det var fruktansvärt! jag kommer aldrig att hålla vikten, tycker för mycket om mat"

Denna kurvia tjej har läst om sig själv i tidningarna där branschen tycker att hon borde gå ner lite i vikt nu när hon fått sån fin kariär. Men hennes kommentar till det är fingret upp och ett NEJ!
STÅ PÅ DIG TJEJEN
image46

Andra som inte låter sig luras av hollywood idealet size zero är:
 Liv Tyler
image68Beyonce Knowels


Kommentarer
Postat av: hannie

men samtidigt låter dom sig bli retuscherade. det är lite konstigt tycker jag...

2007-10-03 @ 18:22:21
URL: http://iskillnadmotdig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0