KUK

Idag så har jag vart alldeles för flummig för att få driva ett företag, både jag och sofie hade alldeles för lite sömn i skorna och tyckte att kuk var ett roligt och passande ord till det mest. Visserligen har detta könsord hörts många gånger under dessa 4 apu veckor, allt som är fel är kuk, och idag gick det till överdrift, vi flabba på (lr mest sofie och jag), och allt jag säger är jätte kul (tycker sofie och jag). Lider lite med våra medarbetare nu i efterhand, men det bjuder jag på ;) hehehehe.

men sen gick jag frida och martina på MRL och skackade på fläsket så svetten spruta, sen jag gick jag upp till anders en sväng och hälsa på och drack en massa saft. så nu kommer jag nog sova sött ikväll iaf. Ska nog dra mig mot bingen nu, ska upp über tidigt imorn och köra järnet på mejram uf!!


"Det blir fan kuk hela tiden, och så en och annan fitta som ska sättas på"

Kommentarer
Postat av: Carina

hmmmmm.
Vet inte om jag ska blunda eller gapa!!!!!
VEM har lärt min dotter sådant språk :0
(stackars arbetskamrater som måste stå ut med er)

2007-10-15 @ 23:00:12
URL: http://goldiesmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0