torrbollen

Jag måste ju vara världens torrboll jag, varje helg så åker jag hem och ältar med mina föräldrar och lillebror, åker till bollnäs en sväng kanske, lr övningskör lite. Medans mina kompisar festar och hittar på en massa. Men jag orkar ju inte ens va med komisar. Va fan är det för fel på mig. Känner mig så jävla tråkig. Men samtidigt så tycker jag att det skönt att bara komma hem och inte göra nått, bara softa lixom, och jag har ju inget stort partysug heller. klurigt det där!!! Det är som att man nästan känner sig tvingad som 18:åring att vara värsta wild and crazy party girl!!

Jag sitter här en lördagkväll framför datorn och äter lite chips och dricker lite kola, och känner blandade känslor för vad jag borde göra.

Men men, undra om jag vinner lr förlorar på att göra som jag gör???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0