YES!!!

Idag är en riktigt bra dag!! började med att jag och mammsen åkte iväg till bollnäs och snurra runt lite på lindex för jag ville ha nån finen tunika tills på lördag, hitta en tjusig en å! på rean dessutom!! YES! Och mamma som inte skulle ha nått köpte en stickad tröja och hårspray, tänk så lurigt det kan bli, sen mellan 14.00 till 16.30 ungefär, satt jag i stora mysiga fotöljen bakåtlutad med min kluns (bärbar dator) i knät, och skrev den där rackarns romeo och julia!! fan vad skönt det var att få stöka undan den, och jag blev så nöjd med den, fick med såna där långsökta och udda vinklar som L-O vill ha, fast bara för att jag för en gångs skull blir nöjd, så är den väl dålig tänker jag, brukar vara så. men YES! iaf!!

Så imorn ska jag hugga in på handels läxan, och så blir det en sväng till farmor och farfar och ska bestämma tapeter till dom, och så blir det nog till och köra bilen, blev inge sånt idag ju!

                                                             YES!
image93
________________Den här bjuder jag på i mitt lyckorus__________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0