Nokia 6300

jag är ju ute på lite smygspaning på en ny mobil med mp3, eftersom min mp3 har avlidit och även min kära mobil börjar bli till åren. men jag har bara hittat så dyra mobiler (och jag håller mig naturligtvis till nokia), och eftersom jag inte är så hightech så behöver jag inte nån super fluffig och dyrmobil som jag ändå inte kan med. Men nu tror jag att jag har hittat vinnaren, kostar under 2000 och har mp3 funktionen (och nån fluffig kamera, men det behöver jag igentligen inte). Så i helgen måste jag till elgigaten och talla lite på den, känna in feelingen lixom!

                                         Och vinnaren är Nokia 6300
                                                      image43

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0