Vilken jävla vecka

Å fy fan vilken jävla vecka, allt i från migrän och linser till och bråka med studentmösseföretag och bli hotad av polisanmälan! Igår kom lixom kulmen av alltihopa, jag ringe hit och faxa dit, stog och skällde ut och blev utskälld av säljaren måns från studentmösseföretaget AJ Ericsen (det var måns som skulle polisanmäla mig). Det sluta med att jag hade en sån jävla huvudvärk att jag trodde huvudet skulle gå i tusen miljarder bitar, men en ipren av sara och massage av madde gjorde det hela lite bättre. Sen fick jag tag på nummret till måns högsta chef, och ringde till han och berättade vilken otrevlig människa han var, till svar fick jag att som säljare ska man inte vara otrevlig, och att måns kanske skulle fundera på att göra nått annat i livet. HAHAHAHA tänke jag, så vi rullar tummarna i klassen på att han blir av med jobbet.
Det kändes väldigt skönt att "Våran" säljare från ABC, Alexander,  hjälpte oss hela dagen, ringde och fråga hur det var med mig, och gav tips och kämpade på med oss.
Nu i helgen ska jag försöka släppa allt det där, och ägna tankarna åt nått annat.
Men jag hoppas för gud att det blir bättre nästa vecka, att ABC kommer att ordna upp allt!

seee yaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0