aj i huvet

jag går i 180 från morgon till kväll nu för tiden, så det är väl inte konstigt att det är aj i huvet då.
Nu har jag suttit i 4 timmar och pluggat på naturprovet, vet inte hur mycket som fasna, men nu orkar jag bara inte mer, jag tuppar av!! så jag tog en ipren, och väntar på att anders ska komma så vi kan gå och lägga oss.

jag tog ju ifs en liten bak-rast, hallonmuffins blev det, fast det tog slut på hallon på dom fyra sista så jag klicka i lite äppelmos istället, det blev bra det å!

Nu är vi på gång med balklänningen! på tisdag klipper jag ut i tyget! jippi!
Fast det är ännu mer jippi tisdagen därpå, för då tar vi tåget ner till arlanda - RESFEBER!

 
Jag tror att jag får mer örkvärk när jag är stressad och har mycket att göra, kan det stämma tro?

palla sitta här nå mer!



Snark Zzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0