en dag med solsken

moa vaknade klockan åtta imorse, mycket underligt, men jag drog mig kvar i sängen till kvart i nio innan jag klev upp.
Sen så har jag vart ute nästan hela dagen, jag och elias har vart miljöaktivister och pantat flaskor och åkt med glas, papper och aluminium saker till återvinningsstationen, och allt det här med hjälp av bilen, BRAVO. Vi gick kanske ut plus/minus noll i vårt försök att rädda miljön! men tanken var god!!

Sen hjälpe jag mamma och städa ut vårt förråd i garaget, det var rätt intressant, hitta alla mina barbies och mitt gips som jag hade på handleden när jag var 8 år, shit vilken lite handled man hade då rå!

Så så hitta vi två sopsäckar till med pant, så jag slängde i dom i bilen för ännu en omgång av pantning, köpte lite solkskyddsfaktor till kalkonlandet och glass till laget runt.
Sen så avnjöt vi glassen i solen utanför husvagnen.
Sen så sov jag, mami och goldie middag i husvagnen.

Sen kom vi till moas grillpremiär detta år!
Beställde grillat idag redan förra helgen, och det bjöds på baconrullade kycklingsfileér, bollpotatis, bea, honungsmelon och mitt egensnajsiga bagettebröd!!!  MUMS!

Sen ringde dom från furudals camping och sa att vi hade fått en långliggar plats där i sommar, så imorn så bär det iväg till furudal och peka ut fin pltas att ställa husvagnen på.
Sen så måste det bli en sväng till farmor och farfar, så jag får pussa på mina smågrisar innan det bär av mot sydligare breddgrader!!!!


RESFEBER 3000
 Alanya med bästaste brudsen i världen 30/4 - 7/5

 image284

Kommentarer
Postat av: sara

var det de gipset du fick när du bröt handleden på min studsmatta? =) hah, kommer aldrig glömma de du! :P

2008-05-04 @ 20:07:05
URL: http://saramariaandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0