imorgon drar vi

yes, imorn så tar vi tåget ner till en natt på arlanda och sen flyget till turkiet!
Ska bli mycket spännande, gå på hamam och se sig om i turkiet, hoppas att man blir så där härligt gyllenbrun!


Idag har jag vart igång halva dagen med skola och besök på bank och apotek och handlat fika och allt vad det var. Men sen när jag kom så tvärdog jag bara, masa mig ner till tvättstugan med sofie för att tvätta upp lite till resan, men mellan varven så ligger jag bara i sängen med en filt över mig och kollar på tv och blundar ibland. Vet inte om det är vädret som gör det, blev ifs lite bättre sen det hade regnat. Men jag känner mig allmänt nere på botten och simmar. Hoppas att det vänder tills imorn, för då ska vi vara glada!!!!!

Nu kan det bli tyst här på bloggen ett tag, bara så ni vet, men det är bara för att jag ligger på stranden i turkiet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0