Lördag

Idag klev jag upp tidigt för att bege mig mot edsbyn och laga tänder, och det gick förvånadsvärt bra, det var sprutan som var det värsta, men jag fick lite salva före sticket (lr fick jag verkligen det? pär gjorde helt annorlunda mot för vad tommy-tandläkarn brukar), hur som helst så när jag var bedövad på båda sidorna i käften så borra vi lite och täppte igen med plast, det var så små hål att allt gick på drygt en halvtimme, bra tid för två hål i tänderna tycker jag!

Sen så åkte vi på sommars och köpte tårta till mig.

Sen åkte vi till alfta, hämta upp mamma och styrde vår kos mot bollnäs. Där gjorde vi stan lite snabbt, jag hälsa på inne på pepes, mamma och pappa gjorde hemliga ärenden i den förbjudna affären (bara ett kvar för mig nu, sen får jag oxå gå in där).
Sen åkte vi till ishallen och kolla på företagsmässan, hälsa grattis till linn och hälsingeleken som stod där. Köpte tre kulor as god glass för bara tio kr! Och så fick mami bal-panik över mig och var absolut tvungen och köpa några såna där fina hårnålar åt mig.

När vi kom hem så sov jag en stund (tandläkarbedövningen tar fan kol på mig). sen deklarera jag, jag måste betala tebax på skatten oxå, 161 spänn hehe, inte så farligt alls!
Sen bestälde vi lite mat, kebab maxi blev det för mig.
Och nu sitter vi och väntar på att det ska komma folk till mitt kalas!

Ja, det var min dag det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0