Måndag 14/4

Idag så gjorde jag muntliga nationella provet, det gick riktigt bra faktiskt, det är ju alltid nått man kan göra bättre. Men jag är nöjd för att ha övat så lite.

efter nationella hade vi ett litet försenat kalas för mig med glass och fruktsallad. mums.
Sen när jag gick hem så fick jag en sån himla lust att ut och gå, så jag bytte om och tog ett varv runt sjön, ååå gud vad länge sen det var jag gick den turen, och jag tog den på 55min, bra tid för att vara så himla otränad som jag. Första kvarten så regna det, men sen så sprack det upp och solen värmde mig!

Så nu är man nöjd efter lite tortelini i magen och en dusch!


Sen så blir jag lite förundrad över denna balhysteri, vissa verkar tro att det är nån jävla miss slottegymnasiet, eller rättare sagt så tror folk att folk tror att det är så. Men ingen jag har pratat med har haft den inställningena iaf!
Sen så går det nå lustiga rykten om att det här är min klass (HVMK:s) bal. Det förstår jag inte heller. Vi är fyra stycken i min klass som starta upp balkomitén, för att det inte var nån annan som hade gjort det, och eftersom alla i vår klass tänkte sy en balklänning så tänkte vi ha en bal att gå till oxå.
Vi erbjöd alla som var intresserad av att vara med och påverka och fixa balen att vara med i balkomitén.
Det är nu en ganska blandad kompott som anordnar denna baldag just nu.
Så jag hoppas alla ni som inte tänker gå på balen, att ni gör det för att ni verkligen inte har nån lust, inte för att ni tror att den kommer att bli dålig/tråkig eller att ni tror att det är mode&kläders bal, för det är det verkligen inte!

Nu vill jag bara önska hannie och kristin en trevlig resa till budapest!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Moa. Malin här, jag tänkte höra med dig en sak om balen, för jag får aldrig något bra svar av någon. Och jag anntar att det är du som vet bäst. Jo det är med skjuts från balen, hur blir det med det? Har hört att vi ska få åka buss från balen när det är slut, är det så? För bra att veta om man ska ha skjuts, speciellet för mig som har familjen i Söderhamn. Så man kan fixa annan skjuts hem. Och sen tänkte jag bara säga att jag litar på att ni kommer fixa en kanon bal tillsammans, och är det nått spec ni vill veta från förra året som ni kanske undrar över får du gärna fråga, för jag var ju där. Och en sak kan jag säga att maten förra året var ingen höjdare.
Kram Malin

2008-04-14 @ 21:27:06
URL: http://brallanmallan.blogg.se
Postat av: hannie

tack mosis, det ska vi nog ha :)du får väl hålla ställningarna medan jag är borta, höhö. :P näe, ha de bra:)

2008-04-14 @ 22:09:19
URL: http://iskillnadmotdig.blogg.se
Postat av: Malin

Hej igen. Joo jag är nöjd med svaret. Men jag tycker att det skulle vara en bra idee att ha bussar hem, när det är slut på balen. Men jag vet inte vad ni tycker om det?
/ Malin

2008-04-15 @ 12:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0