Måndag

Idag har det vart en händelserik dag!
jag har kastat färdigt mina balklänningsdelar, och sytt ihop den med dragkedja och allt. sååå spännande att prova den! å den blir så fin, och tyget och färgen är så fin! klänningen kommer att bli sååå MOSIS!
Ligger för i planeringen oxå! hade tänk att klippa ut balklänning imorn, och nu är den redan ihopsydd och insydd!

Hann med att springa ner en sväng på köpingen oxå, var in på sweddis och satte in födelsedags pengarna och beställde euro till turkiet. och så var jag på apoteket och köpte ibumetin och bamyl till mitt onda huvud som inte vill ge sig! fan man blir ju ruinerad på det stället. Moa önskar sig ett presentkort på apoteket, så man vågar gå in där och pengar kvar i plånkan när man går därifrån!!!!


Imorn blir det fika med kommungubbarna här i ljusdal, vi hyllar mejram UF!!


Kommentarer
Postat av: Carina

Är inte ditt huvud bättre ännu :/
Såå nyfiken på balklänningen...kan få se en liten glimt av den kanske ;)
Du kan läsa på min blogg under din kommentar hur jag lyckades få Goldie på bild.
Sköt om dig grynet
Kram mamma

2008-04-21 @ 22:40:50
URL: http://goldiesmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0