mejram uf - gävleborgs bästa vara

Igår så var vi på den stora regionala UF-mässan i bollnäs, där uf-förtag från hela länet sammlas i små montrar för att visa upp sig!

image272

image273  image274



Och vi var inte sämre, vi kämpade på tappert med att bygga monter, vara nervös och tävla inför en jury, och sen hålla igång från 12:00-18:00! Man var trött och slut, ont i huvet och ont i kroppen. Men till slut så blev klockan sex så vi fick plocka ihop, svira om och sätta oss på galamiddagen där Roger och Titti från rix FM höll i prisutdelningen!

   

Här sitter vi på gala middagen helt ovetandes om vad som kommer att hända.
Vi levde på att Anton (oxå från ljusdal) vann bästa inovation.
Men så kom vi till "bästa vara", och där trodde jag ändå att vi skulle komm på andra eller tredje plats iaf!
Men tredje pris gick, men inte till mejram uf
andra pris gick, men inte till mejram uf
Första pris, gubben som var prisutdelare sa nått om "bara tjejer" i förtaget,
så jag spärrade upp ögon och öron lite.....

gubben: ååå förstapris för "bästa vara" går till mejram uf!!!!!

Sen så blir det bara black out, jag hör inte vad dom spelar för låt, jag ser bara ner i golvet.
vipps så står vi där på scenen, ser bara en massa lampor riktade mot mig!
och där står vi på led med en gigantisk check framför oss!
Vi rusar sedan iväg för att ta foton på oss
Jag grinar, alla är glada, helt ofattbart!

image278
Nu står blommorna på mitt köksbord och påminner mig om kvällen!
Det var en stor vinst för företaget
men jag tror den var ännu större för mig
Tack tjejer för att vi är så jävla bäst!!

Kommentarer
Postat av: Carina

Å jag blir tårögd när jag läser om er glädje
och vetskapen om hur ni har kämpat med företaget.
Sytt mornar och sena kvällar.
Skulle ge mycket för att få se är där uppe på scenen :)

2008-04-05 @ 18:55:43
URL: http://goldiesmatte.blogg.se
Postat av: Sara

helt obeskrivlig glädje var de. så jävla underbart!
de är otroligt vad bra vi är tillsammans. Vi är bäst brudar!

2008-04-06 @ 13:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0