not fit for fight

jag vill helst bara skita i allt och åka till turkiet nuuu!!!!
Jag har ingen energi, det känns som att jag ska bli sjuk varje dag, men det bryter inte ut. Så då kämpar man ju på, i samma tempo.

Och sen så räcker det ju så klart inte med att bara vara lite down, utan man måste begravas i skolarbeten känns det som, visserligen har själv valt det, och det är säkert lite mot för dom som går plugglinjer.
Men det är bara det att allt plugg kommer just nu när jag är så trött/orkeslös/tom


men jag skriver ner allt som ska pluggas, samtidigt som jag lyssnar på absolute 90´s
¤ Svenska nationella - muntliga
¤ Natur prov
¤ Läsa "extra" naturen
¤ Projektarbetet
¤ Årsredovisningen
¤ Religions prov

*balklänningen
*Proverna
*mönsterkonstruktionen

Som tur var så prata jag med några från reseshoppen i bollnäs idag, och dom sa att det borde vara varmare än en svensk sommar i turkiet i början av maj, och att vårt hotell var bra och att den hade ett bra läge i stan, och att vi tjejer skulle ha jätte kul och bli bruna!!!

Jag får leva på det i några dagar till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0