velfia nordqvist

jag kan fan aldrig bestämma mig för nått, har alltid beslutsångest! ååå


Fikat idag med BUN var ju intressant, och dom stack ganska fort, fast dom har utmanat oss på bowling den 8 maj.
Mejram uf VS. BUN                   haha, fan vad kul dom är, och vi ska knäcka dom hårt i bowlingen asså!

Kommit en bit till på balklänninen oxå, guud vad jag blir nöjd, fin fin serru!

sen så kom ljusdals tidnining och intervjua mejram uf, annorlunda och kul intervju ute i solen!

Jag hatar att ha så mycket grubblingar i huvet när man ha mycket läxor och ska plugga en massa.
Jag vet inte hur jag ska göra, allt känns fel, hur jag än gör, fast för att bli lycklig i längden så finns det nog bara ett alternativ igentligen. åååh, varför ska jag vara så konflikträdd och svag för, jävla toffelmoa!

nää nu ska jag sova middag, jag har ont i huvet (ovanligt) och så mår jag lite illa, så jag vill inte äta upp maten!

Kommentarer
Postat av: Carina

Kul at bli utmanad av Bun....bra politiker som bjuder på sig själv får jag säga ;)

2008-04-22 @ 21:15:36
URL: http://goldiesmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0