Moa

Idag har jag blivit väckt av jobbet,
dom ville att jag skulle slänga mig ur sängen och jobba 8 timmar idag
men jag var uppe sent inatt, och mina ögon gick inte och öppna för dom hade varat igen.
Kändes inte värt det helt enkelt, jag vet att jag behöver pengarna, men men
Ska jobba på söndagkväll istället, då är det bättre betalt oxå, 121.50kr RENT i timmen!

Har iaf grejat klart med farmors gardiner idag, så nu ska dom bara sys!
Sen har jag bakat en "Hittepåkaka" med mandel, yoghurt och äpple, avnjutes med vaniljsås!
Sen så hae jag och mamma kollat på en skräckis som jag ladda hem igår.
Prom night hette den, ganska bra faktiskt, fast helt klart en klassisk amerikansk skräckis!





SEE YA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0