Moa

Idag så tvinga pappa mig att kliva upp vid nio,
 och det var ju bra,
 för då hann jag ju faktiskt med lite saker.
Börja med att jag och pappa leta bläckpatroner till skrivaren,
men de sluta med att vi fick beställa från nätet.
Sen åkte vi hem till farmor och farfar och åt blåbärssoppa och fika lite.
Och så bytte jag gardiner mot farmors saft!

När jag kom hem så packa jag ihop allt som ska med imorn till s-vall
och allt som mami ska ta med upp på lörda när hon kommer.

Sen så har jag varit till mormor och morfar med laptopen och
hjälpt dom med att beställa glasögon och filmer.

Sen köpte jag och bror oss en varsin sallad,
och sen kollade vi på "the day after tomorrow"

Nu sitter jag i fotöljen med datorn i knät och kollar på stilpoliserna,
och snart project runway!

siii yaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0