Moa

Nu sitter jag i mitt lilla crib i Sundsvall
Välkommnande med regn när jag klev av tåget!
Fick gå dom 300 metrarna i spöregn
Tur att man bor så nära iaf!
Håller på och pysslar med allt möjligt
Och jag vet inte riktigt vart jag ska börja
Men jag har fått igång tv:n
hittat två kanaler med skit dålig bild
Har ju ingen fjärrkontroll så jag kan söka kanalerna heller.
antingen så får jag köpa en ny tv
lr så får jag försöka få tag på en ny dosa!

och datorn har jag fått igång oxå som ni ser!
GREAT!

håller på och laddar kamerabatteriet så det kan komma upp lite bilder på kaoset!
Börjar bli hungrig oxå
Men jag tänkte att det skulle sluta regna innan jag knalla iväg till affärn,
men kanske att man får söka sig ut i mina små typskor och ett paraply ändå!

Åh jag vill bara att allt ska bli fint!!
Har nog och göra tills sent ikväll!

Syns snart med lite bilder då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0