Moa

Här kommer lite bilder på mitt crib

   
  
 
 Mina 22 kvadratmeter alltså
Börjar bli lite mosis känsla över de nu!
Men det är mycket kvar att pyssla i ordning med.
Typ lite mer tavlor på väggarna

Hade fulla postfacket när jag öppna det oxå!
Bland annat en massa "välkommen till sundsvall papper"

Fjäsk och en massa rabatter
och en gratis tårta på ica maxi :D

Sen så hade jag fått provbågarna från favoptic!
 
Ett par som jag ska göra till solglasögon med styrka
om jag tar dom då?
(vad tycker ni??)


Kanske ett par nya glasögon??


Eller kanske dom här??


Det blir inte dom här
var alldeles för stora
men jag är snäll och visar dom ändå

Och nu vill jag att alla tycker nått om glasögonen!
Jag vet att hvmk brudarna är väldigt bra på attt tycka!
Och alla ni andra oxå!

sii yaa

Kommentarer
Postat av: frida

åh vad roligt att se hur du har det i sundsvall:D hur stort var elevhemsrummet i ljusdal? det här såg ut att vara större tyckte jag, eller? skitnice var det iaf:D fräsch och fint! ska lägga upp lite bilder på lägenheten här nere också när jag får tid, och vi har hunnit få till det lite bättre, har fortfarande inget matbord eller stolar:P

och ang bågarna tycker jag att du ska ta det andra paret, det bröt av lite grann, medan dom bruna liksom "sjönk" ihop med din hårfärg och sådär:P dom längst ner såg lite kulturtantig ut, dom som du tyckte var lite för stora.

2008-08-28 @ 19:04:08
URL: http://fridajosefin.blogg.se/
Postat av: Carina

Lite svårt så här med ett kort bara.

Av de tre på rad så så är de översta bäst...tror jag. formen runt glaset på de nedersta tycker jag var snygg men skallmarna ser klumpig ut.

Vi får titta mer i helgen.

Kram Mamma

2008-08-28 @ 19:37:09
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag har nyss provat glasögonbågar jag med.. :p Tyckte att alla dom där modellerna klädde dig jättebra! :)



kram, Lisa

2008-09-07 @ 21:45:12
URL: http://jordgubbslisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0