Moa

Jobbat idag igen, det har gått bra
Imorn så jobbar jag bara en halvdag,
sen är jag ledig fram till lördag kväll :D


Jag börjar bli lite stressad över min sundsvallsflytt, för att:
¤ Jag känner ingen där
¤ Har typ aldrig vart i staden förut
¤ Är nervös över hur man ska plugga på universitet
¤ Första tentan efter 4 veckor :S
¤ Kåren och linjeföreningen
¤ Ska man köpa en linjeföreningsoverall?
¤ Lekar som innefattar alkohol
¤ Kommer jag få nå kompisar
¤ Schemat

Ju mer jag läser och packar på mig info ju snurrigare blir jag!
Men allt löser sig nog bara man kommer dit
Har läst nått om att man bara leker och lär känna varann dom två första veckorna.



Jag hoppas att benen håller, för nu står jag helt utan stödhjul!

Kommentarer
Postat av: Carina

Lite vingling och ovant först ibörjan när man kör utan stöd, ta det varligt så kommer du på knepen.

Det klarar du, jag lovar.

>< kram vännen min ><

2008-08-05 @ 22:26:11
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Lisa

Moa, allt kommer lösa sig. Du ska se att tiden i Sundsvall blir kanon bara du ger det lite tid ;) Kram // Lisa

2008-08-09 @ 10:20:55
URL: http://jordgubbslisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0