Moa

som jag misstänkte redan innan jag gick och la mig så har jag sovit dåligt inatt.
Så är det jämnt för mig när jag sover på ett nytt ställe.
La mit vid tolv nån gång, och starx efter tolv när jag låg i sängen så bråka dom ute i korridoren,
och sen så plinga det på min dörr :S
Men jag öppna inte
Antar att dom kanske kom åt knappen när dom bråka.
Kunde aldrig somna, och om jag somna så drömde jag konstiga saker.
Som att jenny och lisa som jag har jobbat med i sommar hade flyttat in,
och det inte gick och tvätta med med mitt tvättmedel i sundsvallsvatten, haha!
Sen vakna jag lite då och då.
Klev inte upp fören halv tio iaf!
Nu har jag duschat, ätit frukost, diskat, bäddat och gjort mig i ordning.
För nu ska jag ut och yra på stan, om jag lyckas komma dit, haha!
Men jag tror jag vet hur jag ska gå!

sii ya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0