Moa

Kom ner på stan.
Det var inte svårt alls, man bara går på den stora gatan och vips så står man bland alla affärer!
Tråkigt att shoppa själv, har ingen att prata med lr rådfråga.
Men jag hitta en svart jeanskjol på ginatricot, den var på rean!
En brun stickad kofta och örhängen på veromoda
ett par hårspännen på indiska
och en massa grejs på apotekshoppen
och så handla jag mat på hemköp
glömde gå inte på zara, rackarns!
men jag bor ju faktiskt här nu, så jag kan gå dit en annan dag!

Nu har jag ätit lite, men det blev en konstig mat tid, men men

om mindre än två timmar börjar insparken!
spännande!!


Kommentarer
Postat av: Carina

Inte har du ringt nå....jag som sitter spänd och väntar på hur det var :/

Eller ligger ni redlösa vid ån allihopa...nollade av otäcka studenter :0

2008-08-29 @ 22:58:27
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0