Moa

Idag så var jag och mamma ut till birsta!
Där brändes 1600 svenska kronor!
jösses vad pengarna springer iväg!
Det gick över 500 på ikea (igen!!!)
Nästan 700 på mat! (har 2 kg köttfärs och 2 kg kyckling i frysen iaf)
Men jag fick en nybakad tårta, en påse bullar och ett paket kaffe gratis för jag är ny i sundsvall!
och sen så blev det lite kläder och smycken och så.

Mami och jag åt kina mat igen oxå!
MUMS!

Sen så åkte vi hem och packa in alla kassar (igen)
Och åt tårtan som jag fick, yey!
kaffet får mamma ta hem, och bullarna ligger i frysen.

Nu är jag riktigt trött
Måste ladda in för min första skoldag imorn!!
Nervös!
Men jag och Lina ska gå till skolan tillsammans, det känns bra!




Men vad ska man ha för kläder??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0