Moa

Igår så var jag och sara ute på picknick i bollnäs efter att jag hade slutat jobba.
Vi satt på långnäs och fika sockerkakor, bullar och vindruvor.
Och så mata vi ankor! och fiskmåsar ofrivilligt!
Sen åkte vi till rusta och köpte målarfärg åt pappa.
Och då kom vi ju på at det var onsdag, och betsämde oss snabbt för att gå på tranan.
Det var ingen som kunde hämta oss på natten, så vi förblev nyktra.
Men vad gör det! Jag, Sara och Nisse med lite rockmusik så fixar sig det mesta!
I början så var det lite folk på tranan, vi hade mest roligt åt lite udda folk på dansgolvet.
men sen vid halv tolv så börja det ta fart,
blev lite folk på dansgolvet så även nykterbollarna vågade sig ut.
Tranan sög lite den kväll, kanske för att man var nykter och det var onsdag.
Men  med Sara vännen kan man inte ha annat än trevligt iaf!

Idag så är jag äntligen lite ledig!
Så jävla skönt!
Har kört hårt ett tag!

VILL BARA FLYTTA TILL SUNDSVALL
                            SÅ RACKARNS SPÄNNANDE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0