Moa

Förkyld förkyld förkyld....
snyter mig så jag tror att nosen rammlar av snart!
Och man känner sig inte direkt pigg,
Så jag har inte satt mig vid symaskinen än,
men laga täckbyxorna måste jag göra inna jag åker till sundsvall iaf.
Och de vore ju kul om man fick lite energi till att sy kjolen oxå.
Ringt och fixat klipptid har jag iaf gjort!
10:15 på måndag! de ser vi riktigt framimot! blev ju så nöjd sist!
Och när jag kommer hem så ska jag åka till birsta och lämna in min telefon.
Bäst att ta med den gammla rackarn så man har nån ersättare.
Plugga har jag heller inte gjort, men de är ju verkligen nått som tar energi.
Nä de blir nog inge plugg fören jag kommer hem heller.

Åh jag längtar så mycket att åka hem till sundsvall!
Få shoppa lite för julklappspengarna!
Träffa min lilla My!

Och jag och my längtar tills vi får en lägenhet!
en stor 3a som vi kan slåss i!
Få ha ett sovrum, ett kök och ett vardagsrum!
Att ha nån att äta middag med.
Att ha nån att laga mat till, och nån som lagar mat åt mig!
Nån att trängas i soffan med när vi kollar på tv (fast de gör vi typ nu oxå)
Nån att göra mysig helgfrukost med!

Visst är de skönt att bo själv där ingen bestämmer över en.
Men de kan vara skönt att bo med nån man totalt litar på oxå.
Och veta att när jag kommer hem så finns de nån där som väntar på mig.
Lr om nått händer så finns hon på samma våning i samma lägenhet (för i samma hus bor vi redan)
Och sånt som vi redan gör tillsammans, blir ju lixom lite lättre om vi bor tsm.
Så slipper vi bestämma hos vem vi ska vara hos :P
ÅÅÅH JAG VILL FLYTTA NU!!
Även om vi kommer att bråka, för de går nog inte att undvika som sambos.
Även om man måste kompremissa om vissa saker.
Ävem om man måste äta stark mat ibland.
Så tror jag att de kommer bli så himla kul om Mosis och Mysis flyttar ihop!

Kommentarer
Postat av: Mysis

Naw! Min lilla mosis! Mysis och Mosis, ja det är klart det kommer bli perfekt! Och vi kommer faktiskt ha en soffa att trängas i!!

Puss!

2008-12-31 @ 14:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0