Moa

Mammas kompis Mr Migrän är och besöker mig, skit kul!
Igår låg jag däckad i sängen hela dagen.
Huvet höll på att sprängas, och jag var tvungen att ligga alldeles still så jag inte skulle kräkas.
Idag när jag vakna kändes de bättre.
Knalla ner på stan och gjorde min efterlängtade ögonundersökning.
Var ingen förändring alls på dom, mina glasögon är i rätt styrka och allt.
Så migränen beror på stressen i skolan, och att jag pluggar så mycket.
Det går de ju inte att göra nått åt, de är ju plugg hela tiden.
Men efter at ha uträttat en massa ärenden och sprungit och letat julklappar i hela stan,
så begav jag mig hemmåt, men först en sväng in på polisen.
Skulle säga vad jag såg i lördags, jag bevittnade nämligen ett brott!
Dom tog anteckningar och sen var de klart!

Hemma åt jag lite lunch, sen packa jag iväg mig till skolan.
Satt där och plugga i ca 2 timmar, sen kom Mr Migrän och knacka på mitt huvud igen.
Bara att gå hem, sov i 2 timmar.
Blev väl lite bättre, men man är ju fortfarande lite illamående när man äter, och så ilar de i huvet.
Och med 2 plugg dagar kvar till tentan så inser jag att jag fortfarande inte kan ett skit om farmakologin,
och att jag inte kommer hinna plugga in allt heller.
Så jag tänker kugga den tentan, och sattsa på läkemedelsberäkningen dom här 2 dagarna.
Så kanske man klarar en av tentorna iaf!
Så kan man sattsa på farmakologin över jul och plugga riktigt på de, så kanske man kan få nått bra resultat oxå.

När man sover på dagarna så blir man inge trött på kvällen, igår kunde jag aldrig somna kändes de som.
och imorn ska jag unna mig sovmorgon oxå!
tjoffsa lite läkemedelsberäknigar, kanske dra till skolan en sväng.
och försöka undvika Mr Migrän hela dagen!!
Gå till gymmet borde jag göra oxå.
Fläsket dallrar!

siii yaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0