Moa

Japp, igår så började jag dagen med en tur till sjukhuset och tog Tuberkulos vaccinet.
Så då var man vaccinerad mot TBC, ont gjorde de, sved som fan.
Nu är man öm på armen, bara att vänta tills den där bullen spricker så man får ett sår :S

Sen var de lite panikpluggning i bibblan som gällde
för att sedan klockan 17:00 bege sig till instutetitionsmöte.
Det var nått riktigt givande faktiskt!
Det var hon som är ansvarig för sjuksköterskeprogrammet och studierektorn som var med.
Jag hade ändå ganska många punkter med "klagomål" från min klass att framföra,
och jag trodde att dom skulle försvara sig med näbbar och klor på instutitionen,
men dom var fakstiskt väldigt tillmötesgående, och skulle ta upp mina punkter.
Känns verkligen som att dom tog en på allvar och tog till sig de jag sa.
Härligt!!
Sen bjöd dom på mat på en indisk fin resturang nere på stan, riktigt fint var de där.
jag åt en tikki masala, gott......med friterad banan till efterrätt :D GREAT!!

Idag så var de microbiologitenta kl 8:00, den var klurig, hoppas jag klara den.
Men det förvånar mig inte om jag kuggar den :S
Det tog inte så lång tid att skriva den iaf, var hemma igen till 9:30...skönt
La mig på sängen och sov i typ en timme, störigt att man inte kan sova på vänster sida så bra för TBC-bullen.
Sen diska jag, gick och handla, och nu håller jag på och bakar lussebullar, dom ligger och jäser nu...MUMS!!
Så nu har jag nått att bjuda på när familjen kommer upp och hälsar på imorn :P

Ikväll så ska jag bjuda My på en romantisk middag oxå :D
Lite Idol mys blir de nog oxå, och hon får vara första provsmakare på lussbullarna.

Nää
lussebullar here I come!!!

Kommentarer
Postat av: My

När det gäller provsmakning av lussebullar, så ställer jag givetvis upp! Ser fram mot dejten;)

2008-12-05 @ 15:27:41
Postat av: Carina

Trodde jag skulle få se dina lussebullar på bloggen...men det kanske blir från daten istället ;)

2008-12-05 @ 16:43:19
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Lena

Så tycker du att det var rätt par som gick till final?

2008-12-06 @ 14:47:23
URL: http://lenakald.blogg.se/
Postat av: Therese

cooool blogg :)

2008-12-07 @ 16:54:00
URL: http://onlythereseolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0