MOA

En sån här riktig dö-söndag har jag haft.
Det blir alltid så dagen efter ett pass i vakten på kåren.
Igår så var jag vaktchef till och med, med lite hjälp av huss (veteran och en del av kårhusinredningen).
Men de var en riktigt lugn och stillsam kväll.
Vi var färdig med städningen vid 3, den tiden man brukar kunna påbörja städningen annars.
Sen blev de lite julbord till nattmat, vi var en trevlig liten församling på 5 pers som berättade historier.....
Lr mest grabbarna, jag och my är ju nybörjare.
Det slutade iaf med att vi inte var hemma fören vid 5.

Så idag så blev de som sagt en riktigt slödag,
blir lätt så när man kommer upp ur sängen vid 13 tiden.
Men jag har iaf möblerat om här, tror jag kan sova bättre sen jag flyttade sängen.....

Bilder på min ommöblerade och julpyntade crib kanske kommer i veckan, vem vet.

Nu blir de till att slänga sig i lopplådan snart...
En ny panik tentaplugg vecka väntar.
För på fredag ska farmakologin och läkemedelsberäkningen sitta!!


siii yaaa

Kommentarer
Postat av: Carina

Stackare...gömmde han sig under sängen när vi for den rackarn :/

Eller det kan ha varit ett spöke från kårhust som smet med dig hem....buuu.

2008-12-08 @ 13:54:12
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0