Moa

Känner mig väldigt ensam idag här uppe i Sundsvall.
Dom flesta har åkt hem över jul.
Väldigt tomt och ovanligt tyst i mitt studenthus.

Idag har jag tvättat en massa, pillat lite på datorn och bäddat rent,
alltså gör jag inte så mycket idag.
Ska väl snart hitta på nå mat.

Igår så hade jag, my, adam och emelie SAW-film maraton, men vi orka bara se till den 3:e filmen.
Vi får ta dom andra två efter jul.
För imorse så åkte dom hem till sina hemorter.

En annan blir kvar över helgen,
skola på måndag.
Men jag fundera starkt på att skita i skolan på måndag,
och åka hem nu i helgen istället, men de känns som att de är bäst att gå
på dom där föreläsningarna ändå.

tråkigt tråkigt tråkigt

ändå kunde jag ha gått till gymmet, men jag har så ont i ryggen.
Jag kunde ha pluggat lite, men såg på en dokumentär på svt.se istället.
Sen såg jag en annan dokumnetär på tv:n.

Kanske får gå och våldgästa min granne, så man får lite sällskap iaf!

Men nu blir de matlagning!

siii yaa

Kommentarer
Postat av: Carina

Du behöver nog någon dag och ha tråkigt nu...ditt liv går alldeles för fort annars.

Ta tid för dig själv...på måndag blir det fullrace ;)

2008-12-20 @ 21:07:46
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0