En hemmadag till!!

fucksingen!!! var tvungen att ringa och sjukanmäla mig idag igen.
Men jag känner mig piggare iaf. Men hostan sitter kvar, och så kan jag nog snart slå världsrekord i hur många gånger man kan snyta sig på en dag!

Funderar på att kolla på en film, men vet inte riktigt vilken jag vill kolla på.
Igår när elias oxå var hemma hela dagen så gick han iväg och hyrde film, hata göteborg blev det, han hade sett den 2 gånger förr och skulle absolut se den igen, men det gick väl och kolla på. han göteborgaren isak var en sån jävla skön snubbe!
Sen så kolla vi på natt ocg dag med micke persbrant, visste inte ens att vi hade den filmen, men tydligen så. mycket konstig film, och lite tråkig när dom bara satt i en bil genom hela filmen.
Och sen så blev det BABE-den lilla modiga grisen, YES! det var länge sen, alldeles lagom nivå för mig som är sjuk!
alla får, alla får, på vår jord har blott ett lösenord, alla får, alla får!

Men goldie gilla inte babe, alldeles för många konstiga djurläten kom ut ur tv:n tyckte hon, så hon satt mest i soffan och knorra som bara hon kan, och så skällde hon när det blev allt för livat!

Just nu ligger det lilla skräpet nere i soffan och sover, jävla lathund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0