första dagen

Yes, idag så kom den, första dagen på apu:n!
Gick faktiskt riktigt bra, ett varmt välkommnande, och sen fick jag skura golven, packa upp varor och pygla på med allt möjligt. Dagen gick över förväntan, har lärt mig mycket. Har fått stått i kassan och tagit betalt med både pengar och kort, och sen så har jag fått lärt mig hur man skyltar och klär av och på skyltdockorna. Sen har jag satt prislappar och och gjort lite pappersarbete, och sånt.
softa dagar har jag oxå, kommer in med bussen 10:35 till bollnäs, så jag kommer väl fram typ 10:38, och sen så får jag ta 16:20 bussen hem, och så en timmes lunch där i mellan.
Sen så sa putte (chiiifen) att vissa dagar kanske han behövde mig till att stanna längre, och vissa dagar skulle jag få sluta tidigare, och det låter bra för min del.
nice personal har dom oxå! och så sätter har jag haft nått att göra typ hela tiden, och det är oxå skönt, det får tiden att gå, även om jag stog i 2 timmar och packa upp över 70 st t-shirtar som var inplastade var för sig, och delade in dom i svart eller vit, och O-ringning eller V-ringning, och sen i storlekar, och sen komplitera t-shirtarna som fanns upphängda, och resten på lager. fast eftersom jag är vädur så tycker jag faktiskt att sånt här är lite roligt!

är bättre i förkylningen nu iaf, hostar bara lite, nyser nån gång och så snyta sig nån enstaka gång!
är lite trött nu, kanske ska ducsha och lägga sig snart......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0