gäh

kunde inte komma på en mer passande rubrik just nu, det var lixom det första som slank ur huvuet på mosis!

jag är så rackarns trött, och ont i hälarna får jag å! och jag tycker inte att jag hinner hem fören det är dags att sova!!!!
och ändå kommer jag bara hem ca en halvtimme senare än när jag går i skolan, jag vet inte vart tiden tar vägen bara!

men nu ikväll så har jag vart i grängsbo och snuffsat på myskorven elma!!! och som vanligt så körde alexander skit hårt med en! jag och elias är nog fan alex idoler! dom små liven kanske skulle komma och hälsa på mig på pepes imorn! stolt kusin ska visa upp bäbis för personalen!

imorn blir en dag till på pepes (ja, vi tar en dag i taget, eller iaf en vecka, så tar vi dom andra två veckorna sen)
sen bär det av till karlstad, åh, åka bil länge, jobbigt, men vad gör man inte för den man älskar och när hans faster ska till och fylla år!

vill bara uppbana alla i HV3MK som erhåller en blogg, att jag är och snokar i dom varje dag för att se hur det går för er på apu:n, men ni är inte så bra på att uppdatera!!
ifs, ska jag säga som inte är nå bättre! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0