Myshelg

yes, den här helgen har verkligen vart mysig! och välbehövlig efter en vecka apu, visserligen var jag sjuk två dagar, men det tar ju på krafterna det med.
Helgen har innehållit mys film och bara anders! skönt att bara göra ingenting!!

Imorn så bär det av mot en ny vecka på pepes! ser faktiskt framimot det, börjar hitta bättre i butiken, fick stå i kassan en hel del på fredagen oxå, så det blir nog bara ännu bättre den här veckan kan jag tro! och så slipper jag springa runt med min kråkröst sen förkylningen!

Och i helgen medans jag var i ljusdal så kom myskorven till grängsbo!
och som tur är så stannar hon i 14 dagar! så jag har många tillfällen att nosa på henne!
image227

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0