trött....snark

igår kände jag mig inte alls speciellt trött lr hade ont nånstans efter apu:n, men idag fick jag ont i fötterna (hade visserligen nya stövlar på mig), ont i huvet för jag hade pluppat in linser, men jag såg inte vad det stod på packsedeln med dom, så på lunchen åkte dom ut och på med brillsen.
För övrigt så har det vart en dag bestående av att flytta om kring kläder, se till att allt ligger snyggt och prydligt, packat upp en jävla massa diesle kläder och prismärkt dom (priserna!!!min plånbok grinar när han ser dom), packa upp lite lindeberg jackor, till dom nätta prisern av 1499kr, 1699kr och 1999kr. Och sen till personalens förtjusning så kom den första lacoste lådan oxå, dom hade precis börjat köra det märket nu.
Ganska långdragen dag, men mycket beror nog på synen och huvudvärken.

imorn blir det ljusdal nästa iaf!!!

lopplådan, here I come!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0